Гарантия на товар
Дякуємо за покупки на GamesUA. Наш магазин забезпечує гарантійне обслуговування товарів відповідно до закону України «Про захист прав споживачів».
Гарантійний термін вказано на сторінці продукту та гарантійному талоні, який ви отримуєте разом з ним. Детальну інформацію ви також можете отримати у наших менеджерів за телефоном.
Гарантія надається на:
- Всі приставки та аксесуари.
- Магазин відповідальний за те, що нові продукти не мають дефектів, та в упаковці виробника.
- Товари Уживані попередньо тестуються нашими спеціалістами.
Гарантійне обслуговування:
У разі невідповідності товару опису, наявності дефектів, неполадок з товаром протягом гарантійного строку Ви маєте право на безкоштовний ремонт, заміну товару або повернення коштів за умови:
- З моменту покупки минуло не більше 14 днів;
- Якщо продукт не має слідів використання та збережено його товарний вигляд
- Не зіпсовані пломби магазину (для Б\У товарів) та пломби виробника (для нових товарів);
- Повернення коштів ініціюється через форму заявки - клієнт повинен підтвердити справжність покупки квитанцією або документацією, а саме надати гарантійний талон та чек.
- Ремонт, заміна чи повернення коштів можливі лише після діагностики у сервісному центрі;
- Якщо дефекти виявлено через неправильне використання, а не з вини виробника, покупець зобов'язується самостійно сплатити вартість ремонту.
Повернення:
Товар для повернення має бути:
- В оригінальній упаковці виробника;
- У комплекті зі всіма аксесуарами, документацією, чеком;
- Не містить пошкоджень будь-якого типу;
- Маркування з печаткою безпеки на місці;
- Товар не був у використанні.
- Повернення коштів залежить від способу, з допомогою якого клієнт повертає товар. Для іногородніх клієнтів пізніше 7 днів із дати отримання товару складу продавця;
- Повертається сума, зазначена у чеку на момент покупки товару;
- Сума повертається на картку, яка була використана для передоплати;
- Якщо новий товар має сліди використання або був у використанні понад 14 днів, цей товар поверненню не підлягає. Але, в даному випадку магазин, на власний розсуд, може запропонувати придбати його у вас магазину з уцінкою;
- Оплата за пересилання чи доставку товару оплачує покупець;
Увага:
Завжди перевіряйте повну комплектацію обраного Вами товару у присутності продавця. Якщо товар був доставлений поштою/кур'єром, завжди перевіряйте повну комплектацію в присутності співробітника пошти або кур'єра.
У разі виявлення недокомплектації або дефекту без представника служби доставки Магазин не гарантує ремонту, повернення або до комплектації товару.