Історія створення електросамоката
Вже практично ніхто не задає питань, що таке електричний самокат і навіщо потрібен цей транспорт. Портативна техніка на електротязі стає популярнішою з кожним днем. На вулицях міста і в передмістях все частіше можна спостерігати райдерів, що пересуваються на електричних самокатах, велосипедах, гіроскутерах.
Самокат електричний-це одне з найпопулярніших і універсальних рішень. У цій статті ми вивчимо цю техніку з нового боку, розглядаючи не тільки функціональні можливості і переваги, а й аналізуючи історичні особливості формування такого виду транспорту.
Для чого ж потрібен електросамокат?
По конструкції практично всі модифікації електричних самокатів однакові. Вони складаються зі зручної ергономічної підставки для ніг, зафіксованих коліс (їх кількість може бути різним) і рульової стійки, яка для комфорту райдера регулюється. Звичайний самокат на м'язовій тязі рухається від зусилля їздця: необхідно систематично відштовхуватися однією ногою від дороги.
Сучасний електросамокат в магазині Gamesua.com.ua
Розглянемо, що з себе представляє електро самокат. Від м'язових аналогів він відрізняється наявністю електричного мотора і акумулятора. Саме ці робочі деталі спростили процес пересування на самокаті по максимуму. Сучасні модифікації використовуються для різних цілей:
- дитячі та підліткові засоби пересування залишаються в більшості випадків хорошими іграшками і вигідними прогулянковими варіантами;
- дорослі транспортні засоби експлуатуються для поїздок по місту і позаміських подорожей;
- всюдиходи і високошвидкісні аналоги використовують екстремали для активного проведення часу.
Хороший самокат є екологічно чистим видом транспорт, який повсюдно використовують для поїздок на роботу, в якості заміни особистого авто або громадського транспорту. Щоб стати таким популярним зараз електросамокат пройшов ряд серйозних трансформацій і удосконалень в минулому.
Історія електросамоката
Найперші свідчення про появу самоката, зустрічаються в історії 16 - 17 століття. Це старовинні фрески і вітражі, на яких ангел зображений на дивній конструкції, дуже нагадує двоколісну модель звичайного самоката. Однак цей засіб міг бути і колісницею, саме тому вітраж не можна назвати артефактом, що несе історичну цінність.
Один з перших, точно підтверджених, фактів роботи над самокатом відноситься до 1761 року. У той час майстер, що займається каретами і возами, винайшов пристрій на колесах, яке розмірами і принципом руху нагадувало Сучасні самокати. Міхаель Касслер з Німеччини одним з перших реалізував ідею використовувати невеликі транспортні засоби на м'язовій тязі.
Через три десятки років граф де Сіврак створив новий цікавий транспортний засіб, який називали «селяріфер». Практично ніяких нововведень в конструкції не помічено, але технічну новинку більше запам'ятали саме у Франції.
Тільки в 1814 німецький барон Дрез фон Зауербронн істотно модернізував транспортний засіб, додавши сідло. Техніка користувалася попитом у листонош, що поліпшило швидкість доставки кореспонденції в 4 рази.
Новий виток розвитоку: зміна конструкції і ключових характеристик:
Удосконалили німецьку конструкцію тільки на початку 20-го століття. Техніку стали підпільно оснащувати простими двигунами, що істотно підвищувало швидкість пристроїв. Найпрогресивніші компанії, схильні до інновацій і сміливих експериментів, перейняли цю ідею. У 1915 році» Autoped Company of America " продемонструвала громадськості модель із закритим заднім колесом і двигуном в 1.5 кінських сил. Примітно, що вже тоді виробник задумався про зручність водія, оснастивши конструкції регульованою рульовою стійкою.
Під час Першої світової війни технічне творіння німецької компанії активно експлуатувалося по всій Європі. Самокати позиціонувалися в якості дешевого і доступного транспорту.
Відразу кілька великих компаній (зокрема концерн Crupp і виробник з Чехії CAS) запустили масове виробництво автоматизованих самокатів. На особливу увагу заслуговує дітище Гренвіля Бредшоу-це унікальний технічний пристрій «Scootamota». Самокат був забезпечений крихітними колесами, вертикальним кермом і двигуном, що приводив в рух колесо в задньому сегменті пристрою.
Від бензинових самокатів до електричних моделей: новий Еко формат
У 1985 році талановитий інженер на ім'я Стів Патмонт сконструював Go-ped. Саме цей транспорт і став першим справжнім самокатом з повноцінним працюючим мотором. З'явилися електричні версії даного засобу пересування дозволили по новому подивитися на еко транспорт.
Винахід спочатку сподобався постачальникам яхт і літаків. Деякий час гопеди позиціонувалися в якості елітної компактної техніки для пересування на світських раутах. ВІМ Оботерон зробив хороший внесок в удосконалення самоката. Конструкція стала складаний, транспортувати пристрій було набагато простіше.
Створенням Еко гопедів займалася компанії Patmont Motor Works. У 1991 можливості самокатів з мотором були розширені:
- вони широко експлуатувалися в екстремальному спорті;
- почали позиціонуватися, як ергономічний повсякденний засіб пересування.
У 1995 застарілі мотори надзвичайно популярних гопедів модифікації G2D були замінені на еко аналоги Komatsu Zenoah G23. Згодом бренди активно почали експлуатувати ідею про компактному і комфортабельному виді транспорту і почали випускати елекросамокати для реалізації їх на ринку. Еко техніка ознаменувала новий виток ери транспорту, який робив людину вільною, повністю незалежною і мобільною.
Техніка нового покоління: все для комфорту користувачів електросамоката
З цього моменту і починається стрімкий розвиток ери ергономічного і екологічно чистого виду транспорту. Ринок почали заповнювати все нові і нові модифікації електричних самокатів. З кожним років нові компанії і холдинги пробували свої сили в створенні «транспорту майбутнього». Це були, як "новачки" ринку, так і великі солідні виробники, що реалізували себе в одному напрямку, але ризикнули зробити новий вид продукції.
Сучасному райдеру є з чого вибрати. Переходьте за посиланням https://gamesua.com.ua/catalog/elektrotransport/, і переконайтеся в тому, наскільки широко різноманітність електричних самокатів від кращих виробників з усього світу в Україні, Києві, Вишгороді . Потенційний покупець робить свій вибір, не тільки з урахуванням ціни або назви бренду. Швидкість, вага, вантажопідйомність, запас ходу, дизайн – це тільки основні параметри, які враховують райдери, перш ніж купити транспортний засіб нового покоління. У кожного є свої особливі побажання і потреби, і виробники враховують їх, випускаючи нові вдосконалені модифікації.